بالن ژوژه گلس ورک

فروشنده: فروشگاه اینترنتی شیمیبیو
موجود در انبار شیمیبیو
ضمانت اصالت کالا
موجود در انبار
  • ارسال توسط شیمی بیو
بازگشت
فروشگاه اینترنتی شیمیبیو
(عضویت: 2021-03-07)
50% رضایت از کالا (10 نفر)
کاملا راضی
100%
راضی
0%
نظری ندارم
67%
ناراضی
0%
کاملا ناراضی
0%
بازگشت
  • ارسال توسط شیمی بیو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار شیمی بیو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک شیمی بیو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

78,500 تومان570,000 تومان

صاف
تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت در محل
7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصل بودن

توضیحات

یکی از انواع بالن ها، بالن ژوژه گلس ورک Glass Volumetric flask می باشد. این نوع بالن که با نام بالن ژوژه، بالن حبابدار و بالن حجمی نیز شناخته می شود، از مقاومت شیمیایی بالایی برخوردار است.

بالن ژوژه شیشه ای (به انگلیسی: Volumetric flask) که به بالن حجمی نیز معروف است، یکی از شیشه آلات آزمایشگاهی بوده که برای ساخت محلولها با غلظت معیّن و همچنین برای نگهداری یک حجم دقیق در یک درجه حرارت خاص از آن استفاده می‌شود. این فلاسکها معمولا گلابی شکل با انتهایی تخت بوده و از شیشه یا پلاستیک با رنگهای مختلف ساخته می شوند.

این نوع بالن دارای یک گردن بلند است که روی آن خط نشانه‌ای قرار دارد. بالن‌های حجمی دقت بالایی داشته و فقط می‌توان حجم نوشته شده روی آن را به کمک آن از محلول حجم سنجی کرد. برای این نوع بالن در پوش پلاستیکی طراحی شده‌است تا بتوان در هنگام محلول سازی آن را به راحتی تکان داده و محلول را هم زد.

 

بالن ژوژه گلس ورک

 

بالن ژوژه گلس ورک (بالن حجمی) عموماً بی رنگ هستند و به دو صورت ساده یا شفاف و کهربایی رنگ وجود دارند. برای ترکیبات حساس به نور مانند نیترات نقره یا ویتامین A از نوع رنگی و کهربائی آن استفاده می گردد. تمامی مشخصات با کنتراست بالا به رنگ آبی روی شیشه های شفاف و با رنگ سفید روی شیشه های کهربایی رنگ چاپ می شود.

این ظروف از شیشه های بوروسیلیکاتی با ضریب انبساط پایین و مقاومت شیمیایی ساخته شده اند. فلاسکهای حجمی برای تهیه محلول های رقیق شده و یا استاندارد ها ضروری هستند. بالن حجمی شیشه ای (بالن حبابدار) در مقایسه با بالن ته صاف دارای گردنی باریک و بلندتر هستند و برای اموری همچون حرارت دادن توصیه نمی شود.

در واقع ارزش و قیمت بالن ژوژه ها بیشتر در دقت حجمی آن ها است نه در کیفیت شیشه.

 

ویژگیهای بالن بالن ژوژه گلس ورک

 

  • ضریب انبساط پایین
  • مقاومت شیمیایی بالا

موارد استفاده بالن ژوژه گلس ورک

 

  • رقیق کردن محلولها
  • استاندارد سازی محلولها

 

توضیحات تکمیلی

وزن 150 g
ابعاد 150 × 150 × 150 mm
حجم

, , , , , , , ,

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بالن ژوژه گلس ورک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.

محصولات مرتبط

شناسه محصول: glasswerkvolfla